Leuk als je ook mij 'ns een mailtje stuurt: toonaman7@gmail.com

maandag 17 januari 2011

En nu zijn we alweer in Argentinë

We hebben vulkanen gezien.
Uit  de Villarica komt rook uit.
Want die is 3 jaar geleden uitgebarsten.
En we hebben over lava gelopen (gelukkig was het op gedroogd).
We hebben op een olie ton ge barbecuet.
De bus is goed aan gekomen.  
We rijden over veel hobbel wegen .
En soms moeten we naar Argentinië.
In het zuiden gaan we pinguïns zien.
Daar heb ik zin in.
Nu zijn we net weer in Argentinië.
Het gaat goed met mij!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Toon, ik ben christian. Ik schrijf je vanuit Apeldoorn. Ik vind die vulkaan vet en spannend. Ik hou van vulkanen, erg veel. Schudde hij ook? En was er vuur van de rook? Kon je er in kijken op de top? Moest je veel klimmen? Pinguins vind ik grappig, zoals ze lopen. Veel plezier Toon. groetjes van Christian en ook van mijn zusjes zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Christian,
    Ik vind vulkanen ook vet, maar we hebben ze niet beklommen. Uit eentje kwam nog wel rook. Pinguins zijn mijn lievelingsdieren. Gisteren zijn we naar Isla Magdalena geweest. Daar wonen wel 100.000 pinguins. Ze zijn heel grappig om te zien. groetjes van Toon, ook aan de rest van de familie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Toon, wat leuk dat je weer iets geschreven hebt op je log! Wij hier in Den Ham genieten altijd erg van de mooie foto's die papa en mama maken. Jullie drieen hebben het wel naar de zin of niet? Zie jullie tenminste altijd lachend op de foto staan!
    Met de kippen gaat het ook nog goed hoor, opa zorgt heel goed voor ze. Wat fijn dat jullie al zo lekker weer hebben, hier is het nog steeds koud al wordt het niet meer zo heel vroeg donker 'savonds.!
    Nou lieve schatten, we blijven jullie 'volgen'!

    BeantwoordenVerwijderen