Leuk als je ook mij 'ns een mailtje stuurt: toonaman7@gmail.com

vrijdag 25 maart 2011

Weer bij met bloggen...

23-3:
Ongeveer een maand geleden heb ik wat op mijn website gezet.
Er is weer veel gebeurd in al die tijd.
We hadden veel last van overstromingen.
Het water kwam uit de bergen.
Als het water niet te diep was dan reden we er door heen.
Dat was spannend.
Soms moesten we om rijden.
In de stad Tucuman hadden we een leuk hostel.
Er was een grote tropische tuin.
Met een piep klein zwembad.
Ook waren er lekkere hangmatten.
Onder weg kwamen we in de carnaval terecht.
Dat is heel anders dan bij ons.
Overal was het heel druk.
Met veel geluk vonden we een slaapplek.
 We zijn op grote hoogte geweest.
En toen we van de berg af gingen kwam er rook van de wielen.
Eindelijk in San Pedro de Atacama.
Daar waren we 5 nachten.
En daar was een ijs koud zwembad.
En daar heb ik ook mijn panfluit gekocht.   
Toen gingen we naar Iugueg (Iquique).
Daar sliepen we in een Hi hostel.
En iemand maakte een skeetboard.
We reden van Iugueg (Iquique) naar Arika (Arica).

1 opmerking:

  1. Hoi Toon

    Wat leuk dat jij ook weer een keer op je blog schrijft.
    Wat maken jullie daar toch een hoop mee zeg. Bevalt denk ik wel goed zo lekker lang op vakantie of niet.
    Je hebt ook al heel wat bijzondere beesten gezien. Die ben ik nog nooit tegengekomen.
    Nog een hele fijne reis en doe je ouders en broertje en zusje de groeten. Ik houd je blog in de gaten, dus goed bijhouden.

    Groeten Ingrid (collega van je papa)

    BeantwoordenVerwijderen