Leuk als je ook mij 'ns een mailtje stuurt: toonaman7@gmail.com

vrijdag 12 november 2010

Afscheid nemen van mijn klas

Vandaag heb ik afscheid genomen van mijn klas. Ik heb getrakteerd en mocht ik Renske nog één keer aan haar vlechten trekken. Wout, Gijs en Collin gaven me nog een knuffel en alle kinderen en juf Ria hebben mij een prettige wereldreis gewenst. Ik kreeg nog mooie foto's van in de klas, mijn laaste werkjes en mijn eerste rapport voor dit jaar. Mama en papa zijn dik tevreden. Ik zal mijn klas missen.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Toon wat een mooi afscheid van school vooral omdat je Renske nog een keer aan haar vlecht mocht trekken.Ben je een beetje verliefd op haar? Dat is jou geheim of niet soms!
    Oma Tonnie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik mis je toon groeten wout

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat sgattig dan !
    tooon is een beetje verleifd heaa?
    xxx .

    BeantwoordenVerwijderen