Leuk als je ook mij 'ns een mailtje stuurt: toonaman7@gmail.com

vrijdag 26 november 2010

Washington

We zijn eergisteren naar de niagara-watervallen  geweest.
`dat vond ik heel leuk. En we zijn naar Canada gelopen

En gisteren  naar Washington dc. En dat is de hoofdstad van Amerika.
En het wittehuis, daar stond veel bewaking en scherpschutters op het dak.
En we zagen een heeeeeeeeeeeeeele hoge pilaar.
En we zagen een monument in een vorm van een V , van de oorlog in Viëtnam.


Ik typ dit verhaal in het vliegtuig  naar Denver.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Toon, Ik heb wel het idee, dat jij wel
    goed opneemt wat je allemaal ziet. Dat vindt ik
    heel knap van jou hoor.Jij kunt straks heel veel vertellen wat je allemaal gezien hebt van
    Amerika. Ook wat je allemaal nog gaat zien.
    Toon doe papa en mama en huub en Bente de groeten. Kusjes van oma en opa Paul.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Toon dat je dat allemaal gezien hebt! Hoop dat je alles kunt onthouden wat je de komende tijd nog gaat zien! Oma Joke print elke keer de blogs uit, zodat ze een soort 'papieren reisverslag' krijgt. Opa en oma houden elke dat in de atlas bij waar jullie zijn.
    Opa is druk met het dooi houden van het drinkwater van de kippen, want het vriest 'snacht al zo'n 5 graden en het is overdag ook koud.
    Toon, doe goed je best voor school en dat geldt natuurlijk ook voor Bente en Huub. Lekker genieten verder samen!
    Liefs van tante Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo die toon,

    Leuk om je blog te lezen.
    dat jij in het vliegtuig berichtjes hebt getypt... Wie moest er dan sturen en vliegen.

    Ik zag namelijk een foto van jou in een cockpit.
    Ik begrijp er niets meer van.

    groetjes tante annette en zwarte grapjes piet XX

    BeantwoordenVerwijderen